Friday, May 27, 2005

Condenada Puckys II...

"I've got somethin' to say... I killed your baby today,
and it doesn't matter much to me, as long as it's dead...
I've got somethin' to say... I raped your mother today,
and it doesn't matter much to me, as long as she spread...
These lovely dead, i'm waiting for your breath'...
Cause sweet death wants Last Caress..."
Metallica's cover - LAST CARESS
Esto fue lo que encontré en mi computadora, con excepción de la letra X... ta cabrón encontrarle. Condenada Puckis... ya verás... jejejeje
Alfabeto del Rock... (entre lo que mas me agrada esto me encontré en ROCK)
A- Apocalíptica, Aterciopelados
B- Black Box, Bon Jovi
C- Caifanes, Coda
D- Def Leppard
E- El Tri, Enanitos verdes
F- Faith no more
G- Guns n´Roses, Green day, Garbage
H- Heroes del silecio, Helloween
I- Iron Maiden
J- Judas Priest
K- Kiss, Korn
L- Linkin Park
M- Metallica, Motley Crue, Megadeth
N- Nirvana
O- Ozzy Osbourne
P- Pink Floyd, Pantera
Q- Quiet Riot
R- Rata Blanca, REM, Rammstein,
S- Sepultura, Soda estereo
T- The Ramones
U- U2
V- Velvet revolver, Van Halen
W- White Zombie
X- X-treme
Y- Yngwie Malmsteen
Z- Zoe, ZZ top
Diviertanse...

2 Comments:

Blogger Sonia Ló said...

jojojojojojo soy muy linda bien linda verdad !!! weeee !!! :D oooh como me divierto.... jejeje
abrazototototote por aguntar a esta shamaka traviesa !!!

8:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

jejeejeje y yo se lo pase a puckis jeejejee... ni mollo

10:12 PM  

Post a Comment

<< Home

Mirando luces neon